De Beun-De Ronde Groep levert wetenschappelijke apparatuur aan laboratoria. Onze klanten zijn actief op het gebied van analytische chemie, in de procesindustrie en in biowetenschappelijke laboratoria. Binnen deze sectoren vertegenwoordigen wij een aantal internationale topleveranciers.
Beun-De Ronde Groep werd in 1921 opgericht door de heer Piet Beun, en een paar jaar later sloot de heer Jan de Ronde zich erbij aan.
In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een van de meest prominente leveranciers van wetenschappelijk apparatuur in de Benelux. Door ons voortdurend aan te passen aan de behoeften op de markt, zijn we geheel klaar voor de toekomst.
Voordat we met DLogic in zee gingen, stond de Beun-De Ronde groep voor een uitdaging. Met in totaal 7 bedrijven en business units in verschillende sectoren zoals Life Science, Chemie en Analyse, had elk zijn eigen identiteit en website. Echter, de oude websites waren intern ontwikkeld op Dreamweaver, wat ze moeilijk te bewerken en verouderd maakte. Daarnaast waren sommige logo's gedateerd, en met de introductie van nieuwe business units was het essentieel om deze online identiteit een frisse impuls te geven.
De noodzaak
Onze dringende behoefte was om de websites te moderniseren en te voorzien van gemakkelijke bewerkingsmogelijkheden. We wilden informatie eenvoudig kunnen bijwerken, aanvullen en promoties gemakkelijk kunnen toevoegen. Daarbij moesten we ook op korte termijn nieuwe websites ontwikkelen voor de nieuwe bedrijfseenheden binnen de groep.
DLogic bood de oplossing door alle nieuwe websites in Wordpress te bouwen. De overstap was een verademing. De communicatie en briefing vóór elke website waren uitgebreid en open. Tijdens de ontwikkeling konden we elke stap volgen en bijsturen indien nodig. Bij de lancering kregen we een training om zelf aanpassingen te kunnen doen, waardoor we de gewenste flexibiliteit kregen om de websites up-to-date te houden.
Voortdurende ondersteuning
Het team van DLogic bleef ook na de lancering beschikbaar voor ondersteuning en dacht actief mee over optimalisaties. Deze aanpak zorgde voor een naadloze samenwerking en resulteerde in websites die niet alleen modern waren maar ook gemakkelijk te beheren.
Door samen te werken met DLogic hebben we nu de flexibiliteit om marketingacties gemakkelijk op de websites te plaatsen. Hierdoor kunnen we leads genereren en waardevolle contactgegevens verzamelen.
Verbeterde vindbaarheid en uitstraling
We hebben ook gemerkt dat onze websites beter vindbaar zijn geworden en dat de algehele uitstraling aanzienlijk is verbeterd.
Wat voor ons echt waardevol is aan de samenwerking met DLogic, is de open communicatie. Alles is bespreekbaar en er wordt samen gezocht naar oplossingen. Deze laagdrempelige aanpak heeft ons gerustgesteld en vertrouwen gegeven in het proces. Bij DLogic vinden we altijd antwoorden op onze vragen, zelfs als we geen experts zijn op het gebied van webontwikkeling.
Sinds 2008 een vertrouwde webb(r)ouwer in de regio Breda
Neem contact op via onderstaand formulier