Klantentaal verbindt ondernemers en overheid op bedrijventerreinen en businessparken. Onder leiding van Marie-Cécile wordt gewerkt aan vertrouwen, daadkracht en verbinding. LEF, oftewel Leiderschap, Empathie en Flexibiliteit, vormt de rode draad in haar aanpak. Klantentaal is al jaren een gewaardeerde klant van DLogic, en deze keer mochten we haar krachtige uitstraling in beeld vangen.
Voor Klantentaal creëerden we een veelzijdige beeldbank van meer dan 80 foto’s. In twee sessies op drie locaties:
Brachten we expertise, empathie en betrokkenheid in beeld. De foto’s tonen Marie-Cécile in actie, in gesprek en op locatie, met oog voor sfeer en expressie.
Het resultaat is een krachtige, herkenbare beeldtaal die breed inzetbaar is voor web, socials en presentaties. Zo krijgt Klantentaal niet alleen meer visuele impact, maar ook een visueel fundament dat haar merkverhaal versterkt én meegroeit met haar missie.
De uitgebreide beeldbank van Klantentaal bevat meer dan 80 beelden die onderling perfect combineren en breed inzetbaar zijn. Van krachtige actiefoto’s tot portretten met zachte expressie en beelden met context – deze visuele basis is niet alleen veelzijdig, maar ook 100% eigen.
Klantentaal beschikt nu over een herkenbare, consistente beeldtaal die haar merkverhaal versterkt en haar uitstraling onderbouwt.