VEELGESTELDE VRAGEN

Hosting

Wat zijn de juiste emailinstellingen?

Inkomende e-mail:
Hostnaam: mail.uwdomeinnaam.ext
(vervang uwdomeinnaam.ext door uw eigen domeinnaam)
Poortnummer: 995 voor POP3 of 993 voor IMAP
SSL/TLS: Ingeschakeld
Gebruikersnaam: Uw e-mail adres (zonder hoofdletters)
Wachtwoord: Het wachtwoord dat bij uw e-mail adres hoort

Uitgaande e-mail:
Hostnaam: mail.uwdomeinnaam.ext
(vervang uwdomeinnaam.ext door uw eigen domeinnaam)
Poortnummer: 465
SSL/TLS: Ingeschakeld
Gebruikersnaam: Uw e-mail adres (zonder hoofdletters)
Wachtwoord: Het wachtwoord dat bij uw e-mail adres hoort

E-mail instellen in Outlook

Wanneer je een hosting pakket van DLogic afneemt dan kun je de volgende stappen volgen voor het instellen van een e-mail adres in Microsoft Outlook.

1) Klik linksboven op Bestand, je krijgt nu het volgende scherm te zien:

2) Klik op Account toevoegen, je krijgt nu het volgende scherm te zien:

3) Vul hier je E-mailadres in en klik op Verbinding maken, je krijgt nu het volgende scherm te zien:

4) Klik op IMAP, je krijgt dan het volgende scherm te zien:

5) Vul bij server voor inkomende en server voor uitgaande e-mail  het volgende in: mail. gevolgd door jouw domeinnaam (mail.jouwdomeinnaam.ext). Voor ons voorbeeld e-mail adres info@dlogic.nl is dit dus mail.dlogic.nl.

6) Bij poort voor Inkomende e-mail vul je 993 in, bij versleutelingsmethode kies je voor SSL/TLS

7) Bij poort voor Uitgaande e-mail vul je 465 in, bij versleutelingsmethode kies je voor SSL/TLS

8) Klik na het invullen van bovenstaande gegevens op Volgende en je krijgt het volgende scherm te zien:

9) Vul in dit scherm jouw wachtwoord in en klik op Verbinding maken

10) Nu is het E-mail account ingesteld in Outlook en kun je e-mails ontvangen en verzenden.

E-mail instellen op een iPhone

Wanneer je een hosting pakket van DLogic afneemt dan kun je de volgende stappen volgen voor het instellen van een e-mail adres op jouw iPhone.

1) Open het Instellingen menu

2) Kies voor Mail

3) Kies voor Accounts

4) Kies voor Nieuwe account, je krijgt hierna het volgende scherm te zien:

5) Kies in dit scherm voor Andere (de onderste optie)

6) Kies in het volgende scherm voor Voeg e-mailaccount toe

7) Vul in het volgende scherm jouw naam, E-mail adres, wachtwoord en een beschrijving van het account toe en klik op Volgende:

8) Vul in het volgende scherm bij de hostnaam voor inkomende en de hostnaam voor uitgaande post het volgende in: mail. gevolgd door jouw domeinnaam (mail.uwdomeinnaam.ext). Voor ons voorbeeld e-mail adres info@dlogic.nl is dit dus mail.dlogic.nl.

9) Vul bij gebruikersnaam voor inkomende en uitgaande post jouw e-mail-adres in zonder hoofdletters, in ons voorbeeld is dit info@dlogic.nl

10) Vul het bijbehorende wachtwoord in bij zowel de inkomende als de uitgaande post, het ziet er dan als volgt uit:

11) Klik nu bovenaan op volgende en het e-mail adres is ingesteld.

Support

Hulp op afstand

AnyDesk is een handig programma om mensen vlot uit de digitale brand te helpen. Deze Nederlandstalige software maakt het mogelijk handelingen uit te voeren op een andere pc. Dit heet ook wel 'overnemen', maar heeft met digitaal inbreken of hackers niets te maken. Zo kunnen wij u ook op afstand van dienst zijn.

Het kan niet voorkomen dat wij ongevraagd uw PC op afstand benaderen via deze software. Na het opstarten van het programma wordt de verbinding tot stand gebracht via een uniek ID. U kunt tijdens deze sessie alle verrichtingen volgen op uw computer.

Als de sessie beëindigd wordt dan is er absoluut geen verbinding meer tussen beide computers. Er kan alleen opnieuw verbinding worden gemaakt als u de bovenstaande software weer opnieuw opstart en u opnieuw toestemming geeft.

Ga hiervoor naar : anydesk.com/nl