2 minuten leestijd

12 september 2022

Jouw websitebezoekers herkennen met Leadinfo? | DLogic

Jouw website bezoekers herkennen met Leadinfo?

Hoe handig zou het zijn als je jouw websitebezoekers kunt herkennen? Door je website bezoekers te herkennen en te identificeren kun je snel en gericht inspelen op leads en waardevolle klanten. Het platform Leadinfo is een perfecte tool om deze gegevens van je website bezoekers te achterhalen. Bij DLogic zijn we partner van Leadinfo en blijven we ons graag ontwikkelen als het aankomt op website optimalisaties. Daarom vertellen we je in deze blog graag meer over Leadinfo als tool om je websitebezoekers te herkennen!

Websitebezoekers herkennen en leadgeneratie

Het identificeren van website bezoekers en lead generatie staan misschien wel sterker met elkaar in verbinding dan je denkt. Door inzicht te krijgen in je website bezoekers kun je namelijk achterhalen welke bedrijven jouw website bekijken, en eventuele
gegevens zoals een e-mailadres of telefoonnummer ontvangen. Door bepaalde triggers in te stellen kun je zelfs bepaalde scenario’s filteren, zoals een lang websitebezoek. Met de verkregen gegevens kun je jouw website of andere online marketing aanpassen op de websitebezoeker of kun je zelfs aan koude acquisitie doen, door de lead proactief te benaderen. Het herkennen van website bezoekers met Leadinfo biedt dus verschillende mogelijkheden.

Hoe herken je website bezoekers met Leadinfo?

Leadinfo kan website bezoekers herkennen op basis van hun IP-adres. De tool is een code die je op je website draait, het herkennen van bezoekers start dan direct. Houd wel in gedachten dat het herkennen op basis van IP-adres een foute identificering van bijvoorbeeld een websitebezoeker vanuit een thuiskantoor met zich mee kan brengen. Gelukkig is de foutmarge van Leadinfo erg klein, dus dit weegt lang niet op tegen de juiste gegevens die je met deze tool binnenhaalt. Wanneer Leadinfo jouw websitebezoekers identificeert, kun je bij de meeste bezoekers zien wat de e-mailadressen van de organisatie zijn, wat de grootte van het bedrijf is en welke LinkedIn-profielen er beschikbaar zijn. Ook kun je zien welke pagina’s jouw potentiële lead bezocht heeft. Kortom: genoeg waardevolle informatie waar je met jouw bedrijf op in kunt spelen!

Handige tools van Leadinfo

  • Wat maakt Leadinfo nu zo’n handige tool? We hebben onze favoriete functies van dit online hulpmiddel voor je opgesomd: Een pop up met zelf aan te passen tekst die je kunt tonen op je website. Hierin kun je zelfs gebruikmaken van de bedrijfsnaam van jouw potentiële lead.
  • Een overzicht van herkende websitebezoekers in de vorm van een mailbox. Dus geen ingewikkelde statistieken, maar een overzichtelijke samenvatting.
  • Real time leadgeneratie. Je kunt jouw leads observeren in real time.
  • Integratie met Google Ads. Zo kun je jouw gegevens bundelen en nóg meer gegevens genereren.

Websitebezoekers identificeren bij Dlogic

Bij DLogic halen we alles uit jouw online mogelijkheden. Het herkennen van website bezoekers hoort hier misschien ook bij voor jou. Daarom denken we hierin graag met je mee en blijven we onszelf natuurlijk continu ontwikkelen op het gebied van online optimalisaties. Wil je meer informatie over Leadinfo of kunnen we je ergens anders mee helpen? Neem dan contact met ons op, onze experts staan voor je klaar!

Ook leuk om te lezen

Waar moet je op letten bij een meertalige WordPress website? | DLogic
Waarom een nieuwe website? De voor- en nadelen | DLogic
Wat voor foto’s kies jij voor jouw website? | Dlogic
Stop met wat je aan het doen bent! Wij hebben namelijk een mega tip met betrekking tot de e-mails die je verzendt:
Dit zijn de redenen waarom jij een website nodig hebt!

Gerelateerde blogs

Waar moet je op letten bij een meertalige WordPress website? | DLogic

Waarom een nieuwe website? De voor- en nadelen | DLogic

Wat voor foto’s kies jij voor jouw website? | Dlogic

Biertje?

Neem contact op via onderstaand formulier