Klantervaring in eigen woorden

Bij DLogic laten we graag onze klanten aan het woord over hun ervaringen met onze samenwerking. Hier is wat Daisy Tavares, Marketing & Communication Manager van Beun de Ronde, te zeggen heeft over onze reis als webbouwers. Ze deelt de uitdagingen die ze tegenkwamen, hoe onze diensten hebben geholpen, behaalde resultaten en wat ze het meest waardevol vonden aan onze samenwerking. Lees verder voor haar verhaal.

Over het bedrijf

De Beun-De Ronde Groep levert wetenschappelijke apparatuur aan laboratoria. Onze klanten zijn actief op het gebied van analytische chemie, in de procesindustrie en in biowetenschappelijke laboratoria. Binnen deze sectoren vertegenwoordigen wij een aantal internationale topleveranciers.
Beun-De Ronde Groep werd in 1921 opgericht door de heer Piet Beun, en een paar jaar later sloot de heer Jan de Ronde zich erbij aan.

 

In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een van de meest prominente leveranciers van wetenschappelijk apparatuur in de Benelux. Door ons voortdurend aan te passen aan de behoeften op de markt, zijn we geheel klaar voor de toekomst.

Klant sinds

2021

Wat wij beheren

Onderhoud & Hosting

Wat hebben wij gerealiseerd?

smartmockups_lt31ib9x
Het begin

Voordat we met DLogic in zee gingen, stond de Beun-De Ronde groep voor een uitdaging. Met in totaal 7 bedrijven en business units in verschillende sectoren zoals Life Science, Chemie en Analyse, had elk zijn eigen identiteit en website. Echter, de oude websites waren intern ontwikkeld op Dreamweaver, wat ze moeilijk te bewerken en verouderd maakte. Daarnaast waren sommige logo's gedateerd, en met de introductie van nieuwe business units was het essentieel om deze online identiteit een frisse impuls te geven.

 

De noodzaak
Onze dringende behoefte was om de websites te moderniseren en te voorzien van gemakkelijke bewerkingsmogelijkheden. We wilden informatie eenvoudig kunnen bijwerken, aanvullen en promoties gemakkelijk kunnen toevoegen. Daarbij moesten we ook op korte termijn nieuwe websites ontwikkelen voor de nieuwe bedrijfseenheden binnen de groep.

De overstap naar Wordpress

DLogic bood de oplossing door alle nieuwe websites in Wordpress te bouwen. De overstap was een verademing. De communicatie en briefing vóór elke website waren uitgebreid en open. Tijdens de ontwikkeling konden we elke stap volgen en bijsturen indien nodig. Bij de lancering kregen we een training om zelf aanpassingen te kunnen doen, waardoor we de gewenste flexibiliteit kregen om de websites up-to-date te houden.

 

Voortdurende ondersteuning
Het team van DLogic bleef ook na de lancering beschikbaar voor ondersteuning en dacht actief mee over optimalisaties. Deze aanpak zorgde voor een naadloze samenwerking en resulteerde in websites die niet alleen modern waren maar ook gemakkelijk te beheren.

smartmockups_lsk9elx8
smartmockups_lt317mf7
Verbeterde flexibiliteit

Door samen te werken met DLogic hebben we nu de flexibiliteit om marketingacties gemakkelijk op de websites te plaatsen. Hierdoor kunnen we leads genereren en waardevolle contactgegevens verzamelen.


Verbeterde vindbaarheid en uitstraling

We hebben ook gemerkt dat onze websites beter vindbaar zijn geworden en dat de algehele uitstraling aanzienlijk is verbeterd.

Open communicatie

Wat voor ons echt waardevol is aan de samenwerking met DLogic, is de open communicatie. Alles is bespreekbaar en er wordt samen gezocht naar oplossingen. Deze laagdrempelige aanpak heeft ons gerustgesteld en vertrouwen gegeven in het proces. Bij DLogic vinden we altijd antwoorden op onze vragen, zelfs als we geen experts zijn op het gebied van webontwikkeling. 

smartmockups_lsk9bn7z

Vrijblijvend kennismaken?

Als UX Designer en projectleider bij DLogic combineer ik 5 jaar ervaring in designpsychologie en gebruikerservaring, met flexibiliteit, humor en gedegen documentatie voor succesvolle projecten.

Zullen wij jou bellen?

Biertje?

Neem contact op via onderstaand formulier